maanantai 19. joulukuuta 2011

HEHKUTUSTA!

Eli pitipä tännekkin tulla hehkuttelemaan. Eli saadaan mun koiralauman kanssa uusi asunto, omakotitalo kaiken lisäksi.  Elikkäs pieni punainen mökkero, keittiö ja yksi huone, kylmäeteinen josta pääseepi vessaan (joka on kyllä lämmin ja vesi juoksevassa muodossa ;D), varasto ja ulkosauna. Omarantakin löytyy ja laituri. Pihakin on suurimmalta osalta aidattu. Oon ihan innoissani, mun haave täyttyy vihdoin. Tuo talo on kaiken lisäksi sen talon naapurissa, mihin mun piti muuttaa, mutta joku äijän käppänä oli kerinnyt ensin. Okei on tämä kämppä kyllä puolet halvempi ja sanoisinko parempikin!
Ja johan mun koirien kasvattaja kerkesin mulle sitten tarjoamaan yhtä tai vaikka kahta koiraa omaksi, että mullekko yhteensä neljä tai viisi koiraa. Nä äää ä. Ei todellakaan, ainakaan vielä ;) No ei, mulle riittää naa kolme huliviliä pitkäksi aikaa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti